Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 augustus 2008, 18:18
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zou geweldig zijn als jullie mijn cv zouden willen reviewen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Hoihoi,

Ik heb er ook niet heel veel verstand van hoor, maar ik vind dat je wel heel uitgebreid toelicht wat je allemaal gedaan hebt bij die drie verschillende werkgevers, Ik snap dat je graag compleet wilt zijn, zoveel mogelijk wilt vertellen maar er is denk ik geen werkgever die dit vol enthousiasme gadeslaat. Daarom zou ik eerst puntsgewijs je werkgevers noemen en per werkgever een samenvatting van de projecten. Zo ben je misschien voor je toekomstige werkgever ook interessanter, want die nodigt je uit omdat hij meer wil weten en omdat hij nieuwsgierig is naar de details.... Denk ik.
Zoals Dien heb ik er ook niet veel verstand van. Ik ben net afgestudeerd en volop brieven aan het schrijven. Ik vraag zoveel mogelijk tips aan anderen en de meesten hebben me de tip gegeven om je cv te beperken tot ongeveer 2 pagina's.
Ik heb ook vaak de neiging om alles compleet te maken en uitgebreid te zijn zodat ze een duidelijk beeld hebben over mij. Ik zou je takenomschrijving weglaten. Dit kan je verder toelichten tijdens het gesprek.
Met citaat reageren