Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 november 2008, 16:52
diana diana is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 10
diana is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie medische administratie

Wie wil mijn brief bekijken? moet je ook aangeven voor hoeveel uur je een baan zoekt bij een open sollicitatie??
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik door middel van deze brief solliciteren op een administratieve functie binnen uw organisatie.

Op dit moment ben ik nog werkzaam bij XX zorgverzekeraar. Helaas door een fusie en reorganisatie gaan onze werkzaamheden naar elders in het land waardoor mijn functie ophoud.
Tijdens mijn werk bij verschillende zorgverzekeraars heb ik kennis opgedaan van verschillende soorten ziektekosten en is mij duidelijk geworden dat mijn interesses hier liggen. Bovendien heb ik vorig jaar de cursus medische terminologie gedaan en ben ik op dit moment bezig met de cursus medische administratie.

In mijn werk ben ik iemand die nauwkeurig, serieus en leergierig is. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit, waardoor ik inmiddels vrij veel kennis opgedaan heb over bijvoorbeeld de DBC’s. Graag denk ik mee hoe de manier van werken zo efficiënt en nauwkeurig mogelijk kan worden gemaakt. In mijn huidige baan heb ik regelmatig werkinstructies gemaakt en aangepast.
In de cursus medische administratie die ik op dit moment volg, wordt erg duidelijk gemaakt hoe belangrijk nauwkeurig werken is. Ik ben gewend om serieus en nauwkeurig om te gaan met persoonlijke gegevens. In de zorgkostenadministratie werken we ook met privacy gevoelige informatie, waardoor ik inmiddels gewend ben hier goed mee om te gaan.

Graag zou ik mijn motivatie mondeling willen toelichten in een gesprek wanneer er een geschikte functie vrij mocht komen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren