Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 juni 2011, 16:21
TinekeW TinekeW is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 1
TinekeW is on a distinguished road
Standaard Is dit een goede brief of kan het beter?

Geachte mevrouw
Met veel interesse las ik de vacature van medewerker klantenservice op de site van uitzendbureau.nl
Graag zou ik hierop willen solliciteren.

Met veel enthousiasme en passie ben ik al 5 jaar werkzaam bij de Belastingtelefoon als informante Particulier. Het contact met verschillende soorten klanten is mij altijd uitstekend bevallen, maar na 5 jaar wil ik mijn horizon verbreden en dit leek me bij deze vacature een prachtige gelegenheid.

In mijn huidige functie bij de Belastingtelefoon heb ik laten zien goed te kunnen luisteren en de klantvraag goed te kunnen analyseren. Hierdoor ben ik in staat de klant op snelle en correcte manier te helpen en weet ik goed in te spelen op de behoefte van de klant. Klantgericht te werk te gaan maar de kaders van het bedrijf daarbij niet uit het oog te verliezen.

Door deze ervaring kan ik dus zeggen dat ik over de door u gevraagde ervaring beschik.
Het is mijn streven de klant zo goed te helpen dat ze na het beeindigen van het gesprek het gevoel hebben dat ze op een klantvriendelijke maar gerichte wijze te woord zijn gestaan.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn kwaliteiten en ambities.
Hoogachtend,
Tineke de Walle
Met citaat reageren