Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 januari 2013, 12:44
ErikQ ErikQ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2013
Berichten: 3
ErikQ is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op sollicitatiebrief horeca uitzendkracht

Geachte mijnheer of mevrouw,


Bij het zien van uw vacature en en bezoek van uw website enthousiast over uw bedrijf en besloot ik te solliciteren naar de functie van parttime medewerker in de bediening. Middels deze brief wil ik u overtuigen van mijn capaciteiten in de horeca en hoe ik deze binnen uw organisatie een waardevolle bijdrage kunnen leveren.

Ik ben specifiek geďnteresseerd in XL vanwege de diversiteit aan partijen en de professionaliteit XL. De informatie op de website xlhorecauitzendbureau.nl geven een zeer positief en professsioneel beeld van het personeel en de organisatie van XL. Om meer ervaring op te doen binnen de horeca en zo professioneel te groeien wil ik bij u deze functie vervullen.

Vanaf 2009 ben ik werkzaam voor uitzendbureau Skanna Basics en zet ik mij met veel energie passie in voor onze opdrachtgevers. Het werk in teamverband, de diversiteit en ambiance binnen de horeca hebben voor mij altijd een grote aantrekkingskracht gehad.

Mijn werk bij Skanna Basics brengt mij op fantastische evenementen als beurzen, concerten, bruiloften, diners, recepties. Bij onze opdrachtgevers heb ik bewezen iemand te zijn die aanpakt en doorpakt, rust en overzicht houd en zo mijn taken naar tevredenheid van de gast en opdrachtgever uitvoert. Voor mij staan gastvrijheid, professionaliteit, samenwerking centraal. De gast warm ontvangen, uitstekende service bieden en inspelen op signalen van de gast zijn voor mij voorbeelden van gastvrijheid en professionaliteit.

Ik hoop uw interesse gewekt te hebben en graag kom ik mijn motivatie en curriculum vitae toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet,


Erik Quint.
Met citaat reageren