Los bericht bekijken
  #10  
Oud 2 augustus 2016, 23:29
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Post

Beste Werkenisleuk,

Bedankt voor de laatste brief. Ik heb die zo opgestuurd:

"
Betreft: vacature Administrateur Rotterdam


Zo.., 30 juli 2016


Geachte heer/mevrouw,

Op 28 juli jl. werd ik benaderd door uitzendbureau MP. Zij wezen mij op uw interessante vacature voor de functie van Administrateur Rotterdam.

Bij het nader bestuderen van de vacature noemt u een aantal aspecten die mij enthousiast maken. Zoals een gevarieerde takenpakket en je zelf verder ontwikkelen.

Tevens spreekt de zelfstandigheid van de functie mij aan. Uw organisatie biedt de mogelijkheid verantwoordelijk en zelfstandig te werken. Ik kan goed individueel werken en bij vragen en afstemmingen weet ik mijn collega's te vinden. Mijn werkervaring is heel breed waardoor ik in staat ben de behoeften van de klanten te begrijpen en te analyseren.

Door mijn opleidingen en automatiseringskennis, zoals het werken met het programma Exact Online, ben ik ervan overtuigd dat deze functie goed aansluit bij mijn loopbaan. Ik werk accuraat en ik weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden.

De werkzaamheden op de crediteuren- en debiteurenadministratie en het opmaken en indienen van de BTW-aangiften als ook het assisteren bij het voorbereiden van jaarrekeningen en rapportages heb ik al vele jaren op verschillende afdelingen uitgevoerd. Tevens heb ik bij mijn vorige werkgevers ruime ervaring opgedaan met meehelpen met interim accountantscontroles.

Bijgesloten vindt u mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zou ik graag deze nader willen toelichten en met u de vacature willen bespreken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,
"
Met citaat reageren