Los bericht bekijken
  #3  
Oud 4 juni 2007, 14:43
Guido - stagiair Guido - stagiair is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Berichten: 12
Guido - stagiair is on a distinguished road
Standaard Re: open solicitatie leerkracht, graag tips

Ik ben van mening dat er op uw brief wel een en ander valt aan te merken. Over het algemeen vind ik de brief onhelder en langdradig.


1. Mij lijkt, dat het wel volstaat wanneer u 2 maal schrijft over uw stage op de school (bijvoorbeeld eenmaal in inleiding, eenmaal wanneer u uw motivatie beschrijft).

2. “...het is voor mij ook de meest dichtbijgelegen school...” Uit de brief zou moeten blijken u om puur inhoudelijke argumenten een voorkeur heeft voor juist deze school. Dit argument past daar niet binnen Ook al is het voor u wel van betekenis, noem dit niet.

3. “Na mijn stageperiodes in uw school, en mijn opleiding daar heb ik ondervonden nog een hechte band te hebben met de school.” Een komma op deze plaats lijkt me misplaatst. Een komma tussen ‘daar’ en ‘heb’ zou de leesbaarheid juist wel vergroten.

4. Benadruk in uw brief waarom u graag wilt 'bijdragen aan de vorming en opleiding van jongeren'. Dit is nu iets waar je haast overheen zou lezen, terwijl dit zeker interessant is voor de werkgever.
Met citaat reageren