Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 mei 2009, 12:05
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief onderzoeksassistent cliënttevredenheid

Ok help. Voor mij loopt de brief niet echt lekker. Alle advies welkom.

Op dinsdag 28 april las ik op de vacaturesite van ............ dat u een vacature beschikbaar hebt voor een onderzoeksassistent cliënttevredenheids-onderzoek. Aangezien het gewenste profiel nauw aansluit aan mijn interesses, opleiding en werkervaring, wil ik mij graag kandidaat stellen.

Deze functie spreekt mij sterk aan vanwege de aansluiting bij mijn vorige functie en mijn voorkeur op het vlak van welzijn. Vanuit eerdere werkervaring weet ik hoe belangrijk het contact met cliënten is. Door cliëntbehoefte en aanbod regelmatig op elkaar af te stemmen, het beschikbare zorgaanbod effectief worden ingezet. Ik voel mij betrokken bij mensen en vind het prettig om aanspreekpunt te zijn voor cliënten, en zo communicatie te vergemakkelijken en drempels te verlagen.

In mijn vorige functie ben ik actief geweest als psychologisch medewerker binnen een onderwijs-zorgcombinatie. Hier voerde ik onderzoeken uit bij clienten en vertaalde deze naar een heldere rapportage. Daarnaast onderhield ik contacten met diverse partijen; waaronder cliënten, hulpverleners en wetenschappelijke instellingen. Tevens verzorgde ik planningen voor afspraken, en begeleidde ik cliënten, en nam ik interviews af. Ik ben in staat om geheel zelfstandig te functioneren, en werk graag met mensen samen.

Dankzij eerdere ervaring ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster. Mijn enorme enthousiasme voor een functie als onderzoeksassistent cliënttevredenheids-onderzoek neem ik graag met mij mee naar de GGZ ...........

Een uitnodiging voor een gesprek, zodat ik mijn kennis en motivatie nader kan toelichten zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren