Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 november 2009, 17:08
Bowman Bowman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2009
Berichten: 2
Bowman is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief PHP/MySQL developer/architect

zo, even een weekje laten liggen, en ook wat anderen er naar laten kijken.

Inmiddels ben ik tot het volgende gekomen:

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik mijn interesse laten blijken voor de functie (Senior) PHP/MySQL developer/architect.

Uw vacature spreekt mij aan omdat ik mij graag verder wil ontwikkelen in het bouwen en opzetten van webapplicaties. Het ontwikkelen en ontwerpen van webapplicaties en websites is een onderwerp waar echt mijn passie ligt. Wat mij erg aansprak in uw vacature is dat deze naast het daadwerkelijke programmeerwerk ook de mogelijkheid biedt om op een hoger niveau met de architectuur van de software bezig te zijn.
Ik ben erg leergierig als het gaat om het leren van nieuwe technieken en zal mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen altijd met beide handen aangrijpen.

Momenteel ben ik werkzaam als Applicatiebeheerder bij xxx. Hoewel de naam van deze functie anders doet vermoeden zijn bij deze functie de beheerswerkzaamheden slechts een klein deel van het totale werkpakket (zo’n 20%), een groot deel van de werkzaamheden bestaat uit het ontwikkelen van nieuwe applicaties of onderdelen daarvan in SQL, PL/SQL en PHP. Daarnaast houd ik mij bezig met het verzamelen van wensen van gebruikers en het omzetten daarvan in technische specificaties.

In deze functie heb ik veel ervaring opgedaan met het werken met grote databases (Het CRM systeem met zo’n 2.000.000 relaties), het opzetten van database structuren en met data migratietrajecten. Door mijn opgedane ervaring pas ik goed bij de door u omschreven functie.

Graag licht ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek toe.

Met vriendelijke groet,


Ik ben nog op zoek geweest naar de data migratietrajecten, voor zover ik kon vinden moesten het toch 2 woorden worden in plaats van 1 (maar 3 zoals ik eerst had was zeker fout).

Alle op- en aanmerkingen op bovenstaande brief zijn welkom
Met citaat reageren