Discussie: Werk niet leuk
Los bericht bekijken
  #30  
Oud 19 mei 2010, 14:50
Evalina Evalina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2010
Berichten: 23
Evalina is on a distinguished road
Standaard Re: Werk niet leuk

Hallo Catbert en de anderen,

inmiddels is mijn collega al een tijd weg. Er wordt nog steeds niemand extra aangenomen en moeten we al het extra werk opvangen. Het lukt eigenlijk niet echt meer. En ik wil zo graag weg. Ik probeer aan de ene kant geforceerd te bedenken wat er leuk is. Tsjakka! Maar eigenlijk kan ik alleen maar janken. Van de huisarts heb ik medicijnen gekregen en ik ben doorverwezen naar een psycholoog. Ik heb alleen geen idee wanneer ik zou moeten gaan. Ik weet nu al dat ik deze week behoorlijk wat over moet werken en morgen en vrijdag ook en volgende week zou ik een paar dagen weg gaan. Vakantie! Maar moet ik eerder terug vanwege een training die ik plotseling moet geven. Ik kan gewoon niet meer nadenken.
Ik ben elke dag misselijk van de stress, hartkloppingen en hyperventilatie... Ik hoop zo vaak dat ik gewoon heel erg de griep zou moeten krijgen of mijn been breken. Eindelijk rust. Ik kan gewoon niets positiefs meer aan deze functie bedenken. Vrienden zeggen dat ik gewoon naar de leuke kanten moet kijken in werk en prive, alleen richten op het positieve en zo min mogelijk bezighouden met het negatieve. Maar het lukt niet meer, zelf prive bijna niet meer. Mijn arme vriend.
Bedankt voor het lezen. Even een beetje frustratie van me afgeschreven. Zoals je leest gaat solliciteren dus niet zo super. Maarja doorzetten dan maar..
Met citaat reageren