Los bericht bekijken
  #4  
Oud 13 juli 2011, 11:43
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Evaatje,

Over de baan dicht bij huis schrijf je dat je daar geen zekerheid hebt en niet lekker bij het team aansluit.

Over de baan met dagelijks 2 uur reistijd schrijf je dat je beter aansluit bij de collega's en uitzicht hebt op een vaste baan bij behalen van je studie.
Nadeel is wel dat hier niet zoveel uren te vergeven zijn.

Ik denk dat je de randvoorwaarden tegen elkaar moet afwegen. Ik zie in jouw schrijven dat de baan met de langste reistijd beter bij jou aansluit. Jammer is dat het financieel minder oplevert(minder uren), maar daar heb je al over nagedacht toen je die baan aannam.

Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is dat je al tot overeenstemming bent gekomen bij de school op afstand. Ik vind dan "een man een man, een woord een woord" en dat je door nu af te zien deze werkgever in een situatie brengt die hij niet heeft zien aankomen. Hij dacht de formatie voor komend jaar rond te hebben.

Enfin, allemaal overwegingen, maar de enige die de beslissing kan en moet maken, bij jij.
Ik wens je veel wijsheid bij de te nemen beslissing, en laat even horen wat je besloten hebt.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren