Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 januari 2016, 21:12
UnknownQuantity UnknownQuantity is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2016
Berichten: 4
UnknownQuantity is on a distinguished road
Standaard Advies voor opleiding

Beste,

Door een complexe privésituatie in mijn jeugd die ik niet verder zal onderbouwen heb ik mijn middelbare school tot mijn spijt nooit volledig af kunnen ronden. Hierdoor ben ik niet in het bezit van een volwaardig diploma en was doorstroming onmogelijk. Door de jaren heen heb ik vanzelfsprekend veel praktijkervaring opgedaan, voornamelijk gericht op informatiekunde en (web)design, en werk ik als supervisor bij een provider. Echter loop ik nu tegen limitaties aan en wil ik het liefst weer in de boeken duiken om alsnog een volwaardig diploma te halen en denk nu aan een LOI HAVO opleiding om hierna direct en zo snel mogelijk naar hoger onderwijs door te stromen.

Als extra informatie: Ik ben momenteel 25.

Mijn vragen zijn eigenlijk vrij algemeen en een kleine "push" in de juiste richting zou ik zeer op prijs stellen.

- Wat raadt u mij aan? Wat zijn mijn opties en waar dien ik rekening mee te houden.
- Ik werk 40-48 uur per week. Mijn werkgever kan geen ondersteuning bieden bij het doen van de opleiding. Bent u op de hoogte of er ondersteuning kan worden geleverd op financieel gebied? Ik woon op mijzelf.

Ik wil iedereen die hierop reageert bij voorbaat hartelijk bedanken en als er nog aanvullende relevante vragen zijn hoor ik deze graag!
Met citaat reageren