Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 januari 2016, 11:17
Miss_Lizzle Miss_Lizzle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2011
Berichten: 30
Miss_Lizzle is on a distinguished road
Post

Hi,

Informatie over de 21+ toets heb ik niet.

Maar ik volg op dit moment een opleiding bij de LOI naast mijn fulltime baan van 40+ in de week. Wat dat betreft hebben wij wat overeenkomsten.

Ik moet zeggen dat het toch wel erg "zwaar" is om een opleiding te volgen naast een fulltime baan en je sociale leven. In het begin ga je heel fanatiek van start maar er komt altijd een periode waarbij je het een beetje laat versloffen en daar zit ook de valkuil.

Mijn opleiding is er eigenlijk 1 die je in 2 jaar kunt afronden (het meest positieve scenario) inmiddels ga ik het 3de jaar in en ik weet al dat ik de opleiding pas volgend jaar ga afronden.

Spijt van mijn opleiding heb ik niet en ik blijf ook stug doorgaan. Maar mocht je wel een opleiding gaan volgen besef je dan wel dat de kans groot is dat je er langer over gaat doen dan je van te voren denkt. Bij problemen is de LOI ook slecht bereikbaar (althans mijn ervaring, verkeerde informatie, website die crasht en je cijfers ineens verdwenen zijn en bijna alles kost geld).

Mijn ervaring is er natuurlijk 1 uit duizenden, wellicht kan jij wel de opleiding afronden in het gestelde tijdsbestek. Maar het kost behoorlijk veel zelfdiscipline, zeker naast een fulltime baan
Met citaat reageren