Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 augustus 2008, 01:05
Luca_Vialli
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ik kan maar geen keuze maken tussen 3 hbo-opleidingen

dag allemaal,
ik zit met een dilemma. ik kan maar geen keuze maken, en de tijd nadert voor een deeltijd hbo opleiding, of ik moet weer wachten tot februari? ik twijfel tussen deze drie met een beknopte informatie waarom ik de opleiding leuk lijkt te vinden.

- international business and languages
vreemde talen, vooral spaans vind ik leuk, heb ik daar ook enige taalervaring in. duits is mooi meegenomen. verder heb ik geen affiniteit met marketing, commercie en ben daar onbekend mee. deze opleidingsnaam klinkt leuk, en is internationaal gericht althans dat mag ik aannemen.
nadeel is dat er weinig van hoor.

- bedrijfseconomie
een tijdje terug dacht ik, ik wil voor controller gaan, alleen is het zo dat mijn huidige werk niets met financien te maken heeft, wel met financiele dienstverlening. op zich sluit dat best goed aan op mijn loopbaan.
maar daar tegen moet ik vooraf aan beginnen omdat ik weinig ervaring met financiele richting heb.

- bedrijfskundige informatica
computers vind ik leuk, dingen uitpuzzelen maar ben geen expert, kan geen windows xp opnieuw installeren bijvoorbeeld en geen websites maken. adviseren komt erg naar voren, wat ik leuk vind.
nadeel is dat hier ook geen affiniteit heb en hoor dat bij de IT wereld je constant moet bijscholen, vergeleken met bovenstaande twee of heb ik het mis?

met welk richting kan ik bijvoorbeeld ook internationaal, buiten de grenzen van NL werken wat ook goed arbeidsperspectief geeft + goed vooruitzichten op salaris?

ik kan maar geen beslissing nemen over deze drie.
Met citaat reageren