Los bericht bekijken
  #23  
Oud 5 december 2008, 18:45
Bas Winter Bas Winter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 december 2008
Berichten: 3
Bas Winter is on a distinguished road
Standaard Re: Gevraagd: Ervaringen Interim Professionals

Hallo,

Ik heb het werk als officemanager een hele tijd gedaan op 'free lance basis'.

Wat inhield dat ik het via uitzendbureaus deed, slechte verdiensten en voorwaarden. Detacheringsbureaus zijn er niet zoveel die hier (fatsoenlijk) werk voor leveren. Als je een beetje als interim officemanager aan de slag wil om dingen op orde te brengen, vragen ze toch wel minimaal HBO (in ga ervan uit dat je dit hebt anders zou ik er helemaal niet aan beginnen). Verder veel onzekerheid.

Ondanks het negatieve hierboven kijk ik wel terug op een hele leuke afwisselende periode. Ik heb nu voor een 'veilige' baan met zekerheid gekozen. Ik heb een gezin en dit geeft toch meer rust.

Ik moet Henk toch wel gelijk geven Rianne (en ik kan het weten na 20 jaar ervaring). In tijden van recessie is het heel lastig en als zzp-er is het niet allemaal rozegeur en maneschijn. Ook zou ik je houding aanpassen, je negatieve manier van je medemens benaderen zal uiteindelijk in je nadeel werken. Het is niet netjes om mensen die je alleen maar willen waarschuwen te betitelen als mensen zonder lef ed. (bedoelt als postieve kritiek, hoop dat je dat zo opvat).

Succes! maar weet waar je aan begint.
Met citaat reageren