Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 januari 2007, 22:21
mèlanie mèlanie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 januari 2007
Berichten: 1
mèlanie is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie onderwijsassistent

zouden julie willen beoordelen of dit een goede sollicitatie is!

Naam
Adres
Telefoon

Naam school
Adres

Delft, 2 januari 2007

Betreft: open sollicitatie naar de functie van Onderwijsassistent


Geachte heer of mevrouw,

Binnenkort ga ik(naam) de opleiding tot Onderwijsassistent afronden. Omdat ik graag zou willen werken in deze functie binnen het primair onderwijs stuur ik u mijn open sollicitatie.

Na het bekijken van uw website en mijn eigen ervaring op de (naam school) ben ik erg enthousiast geworden over uw school. Wat mij erg aanspreekt is de manier waarop er lesgegeven wordt, de persoonlijke aandacht die er voor de kinderen is en de open schoolsfeer waarin de leerkrachten en leerlingen zichzelf kunnen zijn.
Ook uw onderwijsmethodiek spreekt mij zeer aan. Er wordt veel waarde gehecht aan
persoonlijke aandacht voor de kinderen, een visie die ook mijn voorkeur heeft.

Tijdens de vele stages in het basisonderwijs heb ik ruime ervaringen opgedaan, om nu goed en breed inzetbaar te kunnen werken als onderwijsassistent in het primair onderwijs.

Ik kan goed luisteren en ben erg geduldig. Ook kan ik goed samen werken met zowel de kinderen als met collega’s.

In de praktijk heb ik uiteenlopende soorten leerlingen begeleid, zowel groepsgewijs als individueel. Mijn bijzonder interesse gaat uit naar zorgleerlingen omdat ik het belangrijk vind dat deze kinderen extra begeleiding krijgen, zodat ze ook goed kunnen functioneren in het gewone onderwijs.

Graag kom ik mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

naam

Handtekening

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren