Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 januari 2013, 10:38
Ell-en Ell-en is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2013
Berichten: 5
Ell-en is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leerling-verpleegkundige

Lieve forum gebruikers,

Zouden jullie mijn sollicitatiebrief even kunnen bekijken? En zo nodig op of aanmerkingen kunnen plaatsen? Alvast bedankt! :-)


De brief:
Betreft: sollicitatie leerling verpleegkundige

Geachte heer of mevrouw,

Mijn naam is Ellen [achternaam], ben 20 jaar en ik studeer voor Directiesecretaresse / management niveau 4. Deze opleiding volg ik op het Deltion College in Zwolle. Daarnaast volg ik nog een thuisstudie bij NHA opleidingen namelijk, Medische Terminologie. Dit omdat ik al enige kennis wil hebben voor aanvang van de opleiding verpleegkundige. Wat ik onder andere leer bij deze thuisstudie is, het leren en begrijpen van de medische vaktaal , de bouw van lichaam en organen en de ziekteleer.

Als ik mijzelf zou moeten omschrijven dan zou ik mij omschrijven als een sociaal, behulpzaam en een leergierig meisje. Daarnaast kan ik goed luisteren en kan ik mij goed inleven in andere menen. Ik vind namelijk dat je als verpleegkundige wilt worden een groot inlevingsvermogen moet hebben om de patiënten te voorzien van de juiste zorg.

Het lijkt mij een enorme uitdaging om als leerling-verpleegkundige aan de slag te gaan in het [naam van ziekenhuis] ziekenhuis, omdat ik op praktijkgedeelte sneller dingen oppak dan wanneer ik alleen uit de studieboeken leer. Dus een combinatie hiervan lijkt mij perfect!

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie. Voor meer persoonlijke informatie over mij verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Ik kijk uit naar uw reactie.


Met vriendelijke groet,



Ellen [achternaam]

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren