Los bericht bekijken
  #4  
Oud 24 april 2009, 08:42
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard Re: Wanneer bellen na het sollicitatiegesprek?

Hoi, jammer dat je het niet geworden bent. Mijn ervaring tot heden is: als ze niet binnen de door henzelf genoemde tijd reageren, ben ik het niet geworden. Degenen die mij wel wilden uitnodigen hebben nl. allemaal, zonder uitzondering, na ca een week telefonisch contact opgenomen.


Ik heb 1 x nagebeld na een gesprek, omdat de aangegeven termijn verstreken was en ik een andere sollicitatie had lopen die erg serieus begon te worden. Toen werd mij verteld dat ik bij de laatste twee zat en na het weekeinde iets zou vernemen. Het bericht kreeg ik uiteindelijk pas op donderdag..... dat zei al genoeg. Ik was het toch niet geworden.

Wat ik wel in gesprekken altijd vraag is hoe de procedure verder loopt en wanneer ik een reactie mag verwachten. Vaak wordt dit ook wel uit zichzelf verteld.

Succes met je komende sollicictaties!
Met citaat reageren