Los bericht bekijken
  #4  
Oud 27 april 2007, 09:56
steevie1976 steevie1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2007
Berichten: 2
steevie1976 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar steevie1976 Stuur een bericht via Skype™ naar steevie1976
Standaard Re: Ontevreden over werkomgeving

ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat ik me teveel laat meevoeren in nagativisme en roddelen. Hier moet ik zelf aan werken. Ik probeer al positiever te zijn t.o.v. collega's. Ik doe mijn werk zoals van mij verwacht wordt en daar is men ook tevreden over. De tijd die ik over heb, vul ik zeker ook met het uitbreiden van mijn kennis v.w.b. excel etc. Maar dat houdt op een gegeven moment ook een keer op.
Mijn leiddinggevende heeft ook verwachtingen van mij, waarom kan ik er geen bij hem hebben??? Ik wil groeien, ik ben gedreven en ambitieus en hij is wat dat betreft geen echte "sparring partner". Ik begrijp dat als je geen verwachtingen hebt van anderen, dat je ook niet snel teleurgesteld kan worden maar dit is niet de manier zoals ik in het leven sta. Ik vindt dat je je mening moet kunnen uiten als dit het bedrijfsproces kan verbeteren! Ik kan niet altijd ja en amen zeggen en verder mijn mening zomaar bijstellen in het belang van die ander. Daarnaast corrigeer ik andere collega's niet als ze fouten maken. Ik wijs ze er wel op. Dat verlang ik ook van hen, als ik een fout maak. Van fouten maken leer je!
De taken die ik heb, zijn al volledig uitgediept. Er is niks meer uit te diepen!
Als iedereen zo erover dacht als jij hebt beschreven, dan leven we in een mechanische wereld waar weinig ruimte is voor zelfontplooiing en kritiek. En dat merk ik nu juist ook bij mijn werkgever!!! Ben je soms niet een collega van mij?? Ik ben het wel eens met de positieve instelling die je moet hebben. De heb ik ook en daarmee wil ik graag veranderingen doorvoeren! Alles om de omzet/winst te verhogen! Ik wil niet meer tegengehouden worden in mijn ontwikkeling. Daarom kan ik ook weinig met de adviezen die je geeft. Ik zie dingen gebeuren en het is wel hoe zwaar ik aan die zaken "til" dat ik nu voor mijzelf kies. Ik veroordeel niet maar probeer de juiste keuzes te maken!
Met citaat reageren