Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 juni 2013, 09:58
Chelsy Chelsy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 1
Chelsy is on a distinguished road
Standaard Ongelukkig op het werk

Hallo,

Ik werk nu 5 maanden op een verzekeringskantoor. Dit is via interim en deze periode is bijna afgelopen. Ik zal dus binnenkort een vast contract aangeboden krijgen. Mijn baas is heel content van mij en vindt mij super tof. Maar de collegas is echter een ander verhaal en vooral de dochter van de baas. Ik wordt overal buiten gesloten, er wordt enkel tegen mij gesproken als er iets moet gebeuren voor het werk, terwijl ze tegen elkaar aan het babbelen en lachen zijn. Als ik zelf eens iets vraag zoals : wat heb je gedaan dit weekend of andere soortgelijke vragen krijg ik een antwoord omdat ze moeten antwoorden. Aan mij wordt nooit iets gevraagd.
Dit is allemaal begonnen toen mijn baas zei dat ik een opleiding kon doen deze zomer van 10 dagen tijdens de werkuren terwijl de andere collegas dit in avondschool diende te doen en dit over een periode van 6 maanden of langer.
Ik snap dat dit niet eerlijk is tegen over hen maar ik kan hier toch niets aan doen? Dit is mijn baas die dit beslist.
Hiervoor wordt ik dus scheef bekeken en wordt er ferm achter mijn rug gebabbeld.
Ik doe mijn werk zeer graag maar ik ben echt ongelukkig. Mijn gezondheid en relatie gaat er zelfs onder leiden. Ik heb nu zelfs een afspraak bij de psycholoog.

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Als ik ergens anders ga werken ben ik bang dat het werk mij niet zal liggen of dat het daar ook iets zal zijn met de collega's. Maar ik kan toch ook niet blijven werken op een plaats waar ik ongelukkig ben?
Met citaat reageren