Discussie: Ongelukkig op werk
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 14 april 2009, 12:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ongelukkig op werk

Hallo, ik snap jullie problemen erg goed. Ik was een tijdje geleden werkzaam in een bedrijf waar ik ook helemaal niets te doen had, dit is echt niet vol te houden. Toch heb ik dit precies 1 jaar volgehouden. Nu ben ik ergens anders werkzaam waar ik mezelf nog veel ongelukkiger voel dan toen.
Ik heb namelijk eerst 8 jaar een eigen bedrijf gehad waarna ik weer bij een baas ben gaan werken, toen in het bedrijf waar ik mezelf zo erg verveelde maar ik steeds tegen mezelf zei dat dat wel zal komen doordat ik een eigen bedrijf heb gehad. Toen toch de stap genomen om weg te gaan en nu ben ik bijna 3 maanden in dit bedrijf werkzaam waar ik me onwijs alleen voel. Wel veel werk maar alles moet ik hier helemaal alleen doen waardoor je zo verschikkelijk onzeker wordt. Steeds wanneer ik iets gedaan heb en het resultaat terug koppel is het niet goed of niet voldoende of moet het gewoon helemaal anders. Gek wordt ik ervan........... maar ja... ik kan toch zeker niet weer van baan wisselen ??? Mensen zien mij aankomen dat ik nu alweer aan andere baan heb. Soms zou ik wel gewoon gemeente tuintjes willen schoffeen, dan heb je verder weinig zorgen en kan je lekker onbezorgd je werk doen !!
Met citaat reageren