Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 augustus 2010, 18:56
annelies_b annelies_b is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 juni 2010
Berichten: 3
annelies_b is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief enthousiaste tandartsassistente

xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Datum: 21 august 2010

xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx


Betreft: Enthousiaste tandartsassistente


Geachte mevrouw xxxxxxxxxxxxxx,

Naar aanleiding van de door u geplaatste advertentie in de krant VAR richt ik hierbij graag mijn sollicitatie tot u. Ik ben na het lezen van uw advertentie zeer onder de indruk geraakt van u organisatie. Het zou voor mij dan ook heel veel betekenen daarvan deel te mogen uitmaken.

Momenteel ben ik werkzaam als visual Merchandiser/etaleur bij de V&D te Gorinchem en in die hoedanigheid eindverantwoordelijk voor de uitstraling van de winkel. Waarbij ik heb geleerd klanten te woord te staan en te helpen, vooral het omgaan met mensen vind ik erg leuk. Aangezien ik merk dat visual merchandiser niet helemaal is wat ik zoek ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Graag kom ik deze opleiding intern volgen binnen bij u in de praktijk.

Voor meer informatie over mijn achtergrond, opleiding en opgedane ervaringen verwijs ik u naar mijn C.V. dat is bijgesloten. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie toelichten.

Ik hoop op een positieve reactie.





Met vriendelijke groet,



A. xxxxxxxxxx












Bijlage C.V.






Ik zou hier graag wat feedback op willen wat ik moet veranderen en wat jullie niet duidelijk is alvast bedankt voor het bekijken

Liefs annelies
Met citaat reageren