Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 maart 2007, 15:25
Marloes102 Marloes102 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 4
Marloes102 is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief opleidingscoördinator

Hallo allemaal!

Ik heb net een droombaan op het internet gezien voor opleidingscoördinator. Na veel zweten heb ik deze brief in elkaar gezet. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening over mijn brief. De brief moet voor overmorgen binnen zijn, dus ik zal jullie snelle reactie zeer waarderen. Bedankt!

groetjes Marloes

Geachte xxxx,

Na het lezen van uw vacature op xxxxx, werd me meteen duidelijk dat dit de baan is waar ik naar op zoek ben. Daarom solliciteer ik hierbij op de functie van Opleidingscoördinator binnen uw bedrijf.

Tijdens mijn afstudeerstage voor de International Hospitality Management School heb ik op de Human Resources afdeling mijn eerste ervaringen opgedaan in het organiseren van verschillende evenementen. Mijn organisatorische vaardigheden heb ik daarna met veel plezier verder kunnen ontwikkelen in mijn werk als project coördinator. Mijn opgebouwde kennis en ervaring in het organiseren zou ik graag verder willen verbreden in de functie van Opleidingscoördinator. De combinatie van het contact met de verschillende partijen en het organiseren en goed plannen van de verschillende werkzaamheden, is wat ik zo waardeer in de functie. Onverwachte wendingen die vragen om een flexibele benadering, maken de functie er voor mij nog interessanter op.

Voor xxxxx als bedrijf zou ik graag willen werken. U verwacht ondernemerschap en initiatief van uw medewerkers. Dat is voor mij zeer belangrijk. Zelfstandig werken geeft me het gevoel dat het management vertrouwen in mij heeft en dit komt mijn motivatie zeer ten goede.

In mijn werk als project coördinator heb ik door het zelfstandig organiseren van allerlei grote en kleine projecten geleerd, zeer accuraat en resultaatgericht te werken. Ik heb de logistieke leiding mogen nemen van een project waarbij we een opleiding voor notariële medewerkers hebben opgezet. Hierin heb ik bovenstaande kwaliteiten goed kunnen ontwikkelen. Doordat ik met verschillende partijen te maken heb gehad, zoals deelnemers en docenten, heb ik geleerd op een representatieve wijze in te spelen op de verschillende wensen van de partijen.

Het afgelopen halve jaar heb ik zelfstandig, een reis rond de wereld gemaakt. Doordat elke dag onverwachte gebeurtenissen met zich meebrengt, heb ik geleerd om hier creatieve oplossingen voor te verzinnen. Ook heb ik veel mensenkennis opgedaan door het reizen.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren