Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 september 2009, 22:00
claudia1980 claudia1980 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2008
Berichten: 55
claudia1980 is on a distinguished road
Standaard Wachten op antwoord?

Hoi iedereen,

Geen idee waar dit topic past, dus vooruit:

Zo'n 6 weken geleden spotte ik mijn droombaan op internet, ongeveer een minuut nadat de vacature geplaatst was en ik heb meteen gereageerd. Helaas heeft de vacature een belachelijke looptijd van 6 weken, hij gaat vandaag dus officieel pas sluiten. Omdat ik werkloos ben zit ik niet stil en dit heeft uiteindelijk bijna geleid tot een project van 2,5 maand, met spoed beginnen (morgen of dinsdag uitslag maar alle tekenen zijn gunstig). Een mooi project, absoluut, maar niet iets waar ik heel gepassioneerd over ben. Daarbij, we zijn dan wel 2,5 maand verder maar daar bouw ik ook geen WW mee op. Kortom, ik zou dit project alleen willen als dat andere niks kan worden, maar daar weet ik dus helemaal niks van want daar zou ik pas in oktober antwoord op krijgen (en ik heb niet eens een ontvangstbevestiging gehad).

Wat denken jullie, zou het vreselijk onbeleefd zijn als ik ze al ga lastigvallen met de vraag of ik al op de afwijsstapel lig? Ik wil niet ongeduldig overkomen maar je zou je droombaan maar missen omdat zich intussen al iets anders heeft aangediend..
Met citaat reageren