Los bericht bekijken
  #3  
Oud 6 januari 2011, 07:47
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard

Ik dacht ik vermeld het werken in de winkel er bij om mijn interesse te benadrukken. geen goed idee?

Geachte heer / mevrouw,

Na bijna 10 jaar werkzaam geweest te zijn in **** te **** ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. In 2001 ben ik begonnen als stagiair. Na mijn stage ben ik als oproepkracht aan het werk gegaan en uiteindelijk ben ik fulltime als zwemonderwijzer in **** gaan werken. (ben inmiddels werkloos en kan dus niet zeggen dat ik nu als zwemonderwijzer werk)

Tijdens mijn opleiding “****” heb ik de richting Outdoor gekozen. Na deze opleiding ben ik gaan studeren aan het **** hier heb ik het profielvak buitensport gekozen. Voor beide stages heb ik bij diverse bedrijven stages gelopen, zoals u kunt zien in mijn bijgevoegde CV. Het werken in de buitensport en met name het begeleiden van groepen ben ik gaan missen. Graag wil ik weer in de buitensport aan het werk.

Als gevolg van de vele verschillende taken waar ik in mijn loopbaan reeds mee te maken heb gehad, ben ik erg initiatiefrijk en gewend om probleemoplossend te handelen. Daarnaast ben erg ambitieus en gedreven.

Uiteraard wil ik u graag overtuigen van mijn enthousiasme en motivatie tijdens een persoonlijke ontmoeting. Ik hoop op een positieve reactie.

Vriendelijke groeten,
Met citaat reageren