Discussie: NCOI Betrouwbaar?
Los bericht bekijken
  #36  
Oud 26 februari 2010, 23:15
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: NCOI Betrouwbaar?

Ik ben al een aantal opleidingen gevolgd bij het NCOI. En ik heb nog nooit problemen gehad met dit opleidingsinstituut. De boeken zijn altijd op tijd, je wordt netjes behandeld aan de telefoon, de cijfers worden per brief en internet bekend gemaakt en de docenten zijn erg enthousiast, bereidwillig en goed. Ik heb een dagopleiding doordeweeks gedaan, maar ook opleidingen op zaterdag. Het examen is altijd op zaterdag in Utrecht en goed bereikbaar met het openbaar vervoer of auto.
Elke docent wordt na elke module geevalueerd door de studenten. Als een docent niet het gemiddelde haalt waaraan hij/zij moet voldoen van NCOI , mag hij geen les meer gegeven. Ik heb dat 1x meegemaakt. Onze docent zou de 2e module ook gaan geven, maar we waren niet tevreden. Dus hebben we een andere docent gekregen. En ik vond het een zeer prettige ervaring.
Het voordeel van het NCOI is dat het rekening houdt met werkende mensen. Dat vind ik bij de INHolland niet. Bij INHolland (deeltijd) vind ik dat de roosters en studiebelasting niet aangepast zijn voor werkende mensen. Als je 40 uur werkt, is het niet haalbaar.

Momenteel ben ik aan het kijken naar een nieuwe opleiding en mijn voorkeur is NCOI.
Met citaat reageren