Los bericht bekijken
  #4  
Oud 14 maart 2009, 09:50
stuud stuud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 maart 2009
Berichten: 3
stuud is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief operatieassistent

Naam xxxx

adresxx
xxx

Dordrecht, 11 maart 2009

Betreft: Opleidingsplaats Operatieassistent.

Geachte Heer/ Mevrouw,

Via deze brief laat ik mijn interesse blijken voor de opleiding van leerling operatieassistent in uw ziekenhuis.

Ik ben in het bezit van een Havo diploma. Na het behalen van deze opleiding ben ik vwo 5 gaan doen. Dit omdat ik nog niet wist wat ik wilde doen. Ik ben mij gaan verdiepen in verschillende opleidingen door open dagen te bezoeken en mensen die de opleidingen volgen te informeren. Van al deze opleidingen heeft de opleiding tot operatieassistente als enige écht mijn interesse opgewekt.

Mijn motivatie voor deze opleiding is, omdat ik een enorme fascinatie heb voor de anatomie en fysiologie van de mens. Altijd al heb ik programma’s waar het menselijk lichaam word behandeld heel indrukwekkend gevonden. Het is bewonderenswaardig dat je onderdeel bent van een team welke zorgt voor een goede operatie en natuurlijk voor de patiënt. Dat je een bijdrage kunt leveren aan de verbetering van de gezondheid van een patiënt vind ik heel mooi.

De opleiding operatieassistent is echt iets voor mij omdat ik een grote doorzettingsvermogen heb. Ik heb een flexibele werkhouding. In stressvolle situaties blijf ik positief en vooruit denken. En ik ben iemand die goed kan samenwerken met anderen.

Deze sollicitatiebrief is een summiere opsomming van mij als persoon en ik ben bereid deze persoonlijk aan u toe te lichten.

Met vriendelijke groet,




naam xxx

















Bijlagen: Curriculum Vitae en cijferlijst diploma HAVO.




wat vind je hiervan? Ik heb niet zoveel verandert, maar ik hoop dat deze beter is dan de vorige.
Met citaat reageren