Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 mei 2012, 23:19
Gerjan_17 Gerjan_17 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 mei 2012
Berichten: 4
Gerjan_17 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie chauffeur, graag tips

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

XXXXXXX, 20 mei 2012

Betreft: Sollicitatie naar de functie van chauffeur

Geachte heer XXXXXX,

Bij het zien van uw vacature op Jobtrack.nl was ik direct enthousiast. Ik ben gek op auto’s en ook vooral het rijden in auto’s. Ik zal u in deze brief overtuigen waarom ik de perfecte kandidaat ben voor deze functie.

Na het behalen van mijn VMBO- en MBO diploma ben ik direct begonnen met werken. Hierbij was ik erg gierig om steeds meer dingen bij te leren. Zo is het ook gegaan met mijn rijbewijs. Deze heb ik drieënhalf jaar geleden gehaald en sindsdien ben ik in zoveel mogelijk verschillende auto’s gaan rijden om ervaring op te doen.

Niet alleen het rijden in de auto’s spreekt me aan in deze functie, ook het administratieve gedeelte. Dit komt doordat ik in mijn vorige baan veel deed met bestellingen klaarmaken en dingen bestellen. Veel bestellingen bracht ik ook zelf naar de klant toe, dit verklaart direct waar de kennis van de topografie en taal weg komt.

Ik hoop bij uw bedrijf mijn kwaliteiten nog verder te kunnen ontwikkelen. Ik kijk hoopvol uit naar een persoonlijk gesprek om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXXXX

Na de eerste paar zinnen raakte ik, zoals gewoonlijk, de weg weer eens kwijt......Ik hoop hier een paar tips te kunnen krijgen.

Alvast bedankt


Even nog ter aanvulling, dit aangezien het toch om een sollicitatie gaat voor chauffeur (gewone auto's, dus alleen rijbewijs B nodig). Is het een goed idee om erin te vermelden dat ik al van jongs af aan (7 jaar) mee ging op de vrachtwagen? Zo ja, waar zou dit dan tussen passen?

Laatst gewijzigd door Gerjan_17; 20 mei 2012 om 23:44 Reden: Aanvulling vraag
Met citaat reageren