Los bericht bekijken
  #8  
Oud 9 juni 2012, 09:34
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard Zoiets?

Citaat:
Geachte heer (of mevr.),

Na het lezen van uw vacature voor de functie van chauffeur op www.jobtrack.nl werd ik direct enthousiast. Motorolie zit in mijn bloed en middels deze brief hoop ik u overtuigen dat ik de geschikte chauffeur ben voor uw bedrijf.

Van jongs af aan droom ik al over vrachtauto's. De droom van de meeste jongens op die leeftijd. Toen ik op mijn 7e voor het eerst mee mocht op de vrachtauto van "..." was ik verkocht. Mijn droom is intussen uitgegroeid tot passie en van mijn passie maak ik graag mijn beroep.

Na het behalen van mijn VMBO en MBO diploma ben ik aan de slag gegaan bij "...". In de functie van "...", heb ik veel kennis en ervaring opgedaan op het administratieve, taalkundige en topografische vlak. Ervaringen die in de functie van chauffeur goed van pas komen.

Uw bedrijf staat bekend om "...", dat is precies wat ik zoek en hoop bij uw bedrijf mijn kwaliteiten verder kan ontwikkelen. Daarom zet ik graag mijn passie als chauffeur voort binnen uw organisatie.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie toelichten en de mogelijkheden tot samenwerking met u bespreken. Uw reactie zie ik met vertrouwen tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ik heb de brief iets anders opgezet. Kijk of je hier iets mee kan.

Probeer iets te vertellen over je vorige functie en het bedrijf waar je solliciteert. Kun je bijvoorbeeld aandragen dat je geen bekeuringen, schadevrij, aantal km ervaring hebt? Dat lijken me ook goede kwaliteiten van een chauffeur.

verder, zet in deze zin "de vrachtauto van "..." was", liever niet "mijn vriend". Jongetjes van 7 hebben meestal geen vrienden met een vrachtautorijbewijs. Vaders, opa's en ooms wel.

succes
Met citaat reageren