Los bericht bekijken
  #9  
Oud 24 september 2009, 11:27
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: HBO afstandsonderwijs, toegepaste psychologie. yes or no?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Als je permanent chronisch ziek bent waardoor je niet kunt werken kun je beter losse cursussen volgen. Een volledige HBO is dan ook via afstandsonderwijs te zwaar en is erg kostbaar. Met cursussen bij bijvoorbeeld een volksuniversiteit of soortgelijke instantie is de druk van de ketel maar leer je toch nog leuke dingen in een vaak ontspannen en begripvolle omgeving.
Ik denk dat een volksuniversiteit of soortgelijke instantie te weinig uitdaging voor je heeft. Je klinkt enthousiast over deze studie en ik denk inderdaad dat je je keuze al gemaakt hebt. Het grote voordeel is inderdaad dat je als je je slecht voelt de studie even op hold kunt zetten. Het vereist echter wel zelfdiscipline om regelmatig wat te doen en weer te beginnen.

Volgens mij kan je bij inschrijving ook nog dit soort dingen invullen. Toen ik CPE (Certificate Proficiency English) via LOI deed, kreeg ik ook bij 1e les verzoek van leraar om wat meer te vertellen over mezelf, over motivatie enz. Dan kan je ook invullen dat je chronisch ziek bent enz. Weet niet of iedere leraar zo'n verzoek bij les doet en of dat gebruikelijk is.
Met citaat reageren