Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 januari 2013, 08:25
Joel Joel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Berichten: 15
Joel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrieven en CV

Hallo iedereen,

Ik ben werkloos en elke dag solliciteer ik bij minstens 5 bedrijven. Ik zal dan ook mijn sollicitatiebrieven hier tentoonstellen. Ik hoop dat ik hiermee anderen inspiratie geef bij het maken van hun eigen brieven en dat ik door jullie meer te weten kan komen over mijn goede en slechte eigenschappen.

Enjoy !

Geachte heer/mevrouw,

Hard werken met gezellige collega's dit vind ik erg belangrijk in een baan. Dit is ook erg belangrijk voor Deka Supermarkt. Graag solliciteer ik naar de functie als Kassamedewerker bij Deka.

Het leukste aan de functie als kassamedewerker is dat je veel persoonlijk contact hebt met mensen. Jouw teamleider en de klanten rekenen erop dat je bij de les blijft en geen fouten maakt. Ik kan mezelf beschrijven als een sociaal en nuchter persoon vandaar dat ik ervan overtuigd ben dat ik de geschikte kandidaat ben.

Reeds heb ik mijn MBO-4 opleiding juridisch medewerker - zakelijke dienstverlening behaald. Ik denk erover na om een vervolgopleiding te kiezen die wat meer aandacht aan management geeft. Kassamedewerker is de perfecte functie omdat ik tijdens mijn opleiding veel te maken zal hebben met hoofdrekenen.

De eerste indruk is belangrijk, maar de laatste indruk ook. Een kassamedewerker is immers het laatste gezicht dat de klanten zien bij het verlaten van een supermarkt, Van mij kunt u verwachten dat ik dan ook mijn best zal doen, om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. De vacature geeft aan dat u iemand zoekt op part-time basis. Echter ben ik per direct full-time beschikbaar.

Verder kan ik mezelf beschrijven als een leergierige, betrouwbaar en zorgvuldige persoon, en - niet onbelangrijk - een leuke collega.

Uiteraard ben ik bereid om voor een persoonlijk gesprek langs te komen waarbij ik u verder kan inlichten over hoe graag ik deze baan wil.

Met vriendelijke groet,

Joel Ygnasio Julian Silverio
Met citaat reageren