Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 januari 2007, 23:41
GodsPrincess GodsPrincess is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2007
Berichten: 3
GodsPrincess is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verpleegkundige kinderziekenhuis

Hallo lieve mensen,

Donderdag ga ik een sollicitatiebrief brengen naar een kinderziekenhuis, morgen moet ik deze al uitprinten.
Ik weet niet of ik zo snel al reacties van jullie kan krijgen maar ik hoop van wel. Deze sollicitatiebrief is erg belangrijk voor me en erg blij met alle commentaar zodat het een perfecte brief zal worden.
Alvast heel erg bedankt aan degene die mij helpt!

PS: ik heb het gekopieerd en geplakt waardoor de zinnen heel anders zijn komen te staan dan in de echte brief , wilt u hier a.u.b. niet op letten want ik heb geen zin om dat hier allemaal gaan zitten te veranderen. Bedankt.



1 februari 2007
Aan het ***** kinderziekenhuis.


Geachte heer/mevrouw,

In september dit jaar ga ik de MBO opleiding BBL verpleegkundige niveau 4 volgen op het ROC midden nederland.

Het is mijn droom om met dit leerwerktraject bij jullie te werken. Ik ben gek op kinderen en ik vind dat jullie in dit ziekenhuis op een goede manier met de kinderen omgaan. Voor een kind is het nooit leuk om naar het ziekenhuis te moeten maar als ik jullie site bekijk zie ik dat jullie het voor de kinderen zo leuk mogenlijk maken.
Nadat ik jullie site zorgvuldig had bekeken wist ik dat dit een werkplek zal zijn waar ik me thuis zou voelen en iets voor de kinderen zou kunnen betekenen. Ik hou er van om met kinderen te werken, gevarieerd werk te doen en om flexibele werktijden te hebben vind ik juist fijn. Ook het onvoorspelbare in dit beroep trekt mij heel erg aan.
Daarom zou ik graag bij jullie willen werken.
Al van jongs af aan weet ik dat ik met kinderen wil werken. Ze komen altijd op me af en ik heb ook vaak een rustgevend effect op kinderen. Hier wil ik graag wat mee doen en iets voor de kinderen betekenen.

Deze zomer verhuis ik naar Utrecht, omdat ik daar meer mogenlijkheden heb qua werk en studie en omdat ik erg graag in jullie ziekenhuis zou willen werken, ook voel ik mij erg thuis in deze bruizende stad.

Ik beschik over de volgende karaktereigenschappen om goed in jullie ziekenhuis te kunnen functioneren: ik ben zorgzaam en behulpzaam, heb een hart voor kinderen, ik ben geduldig, ik werk nauwkeurig, ik sta stevig in mijn schoenen, ik ben fexibel, ik ben dienend, ik ben erg creatief, ik ben zelfstandig, en ik kan goed communiceren.

Ik hoop dat u, na het lezen van deze brief, een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor de functie van MBO leerling verpleegkundige binnen uw ziekenhuis hebt gekregen. In een persoonlijk gesprek wil ik graag mijn brief en c.v toelichten. Ik hoop een uitnodiging van u te ontvangen. Als u vragen heeft mag u altijd contact met mij opnemen (voor contactgegevens zie c.v.).

Met vriendelijke groeten,

***(naam)***
Met citaat reageren