Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 november 2011, 14:46
yb90 yb90 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 november 2011
Berichten: 9
yb90 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretarieel medewerkster, graag commetaar

Ik ben al best een poos aan het solliciteren voor receptioniste/secretaresse. Maar het wil maar niet lukken. Nu vraag ik mij af, zijn mijn brieven zo slecht?
Misschien dat jullie mij tips kunnen geven? Hier één van mijn brieven. Het laatste gedeelte (mijn motivatie voor het bedrijf) kom ik echt niet uit..


Geachte mevrouw **

De advertentie voor de vacature secretarieel administratief medewerker in de krant **** heeft mijn interesse gewekt.

De wijze waarop de functie is omschreven, evenals de organisatie spreekt mij enorm aan. U bent op zoek naar iemand die goed met mensen kan omgaan en accuraat is. Ik denk dat ik de juiste persoon ben voor die baan.

Momenteel volg ik een deeltijd studie voor secretaresse, hierdoor leer ik veel en snel nieuwe vaardigheden aan. Ik ben handig met de computer en beheers het microsoft office pakket. In mijn eerdere werkervaring op secretarieel gebied heb ik geleerd om met mensen om te gaan en nauwkeurig te werken.

Het leuke aan secretarieel en administratief werk vind ik het contact met mensen, klantvriendelijk zijn en de afwisseling, maar ook eigen initiatief tonen en geconcentreerd werken.

***** lijkt mij een leuke uitgeverij om te werken. Ik werk graag in een klein en groeiend team. Zou graag deel uit willen maken van deze groeiende uitgeverij.

Ik hoop dat u in mij een geschikte kandidaat ziet en mij de mogelijkheid geeft om mijn CV en motivatie in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.


Met vriendelijke groet, (of hoogachtend?)



Alvast heel erg bedankt!!
Met citaat reageren