Los bericht bekijken
  #2  
Oud 8 juli 2013, 09:54
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste Bali. Ik heb je brief krachtiger en actiever gemaakt. Succes met het vinden van een stageplek.

Geachte mevrouw ……,

Op de website samenopleiden.nl las ik dat u een vacature heeft voor een geschiedenisstudent voor ………(naam school).

Ik ben een eerstejaars student van Hogeschool Utrecht en ik wil graag mijn stage op uw school doen. De stage dient in te gaan rond september 2013 en loopt tot en met juni 2014. Het gaat om een dag in de week.

Door mijn vorige stage heb ik ervaring met het begeleiden en ondersteunen van individuele en groepjes leerlingen. Daarnaast heb ik praktische opdrachten bedacht, uitgevoerd en docenten ondersteund met hun dagelijkse taken.

Ik vind het belangrijk om een veilig leerklimaat voor leerlingen te creëren. Dit wil ik bereiken door elke leerling het gevoel te geven dat hij/ zij belangrijk is. Ook wil ik leerlingen motiveren om elkaar te helpen en te stimuleren, zodat ze met elkaar en van elkaar kunnen leren.

Graag ontvang ik een uitnodiging voor een gesprek, zodat ik mijn schrijven kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
…………………


P.S. In de bijlage vindt u mijn cv.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren