Los bericht bekijken
  #43  
Oud 14 september 2015, 20:12
Gijs089 Gijs089 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2015
Berichten: 2
Gijs089 is on a distinguished road
Standaard

Hoi Rudolf,

Wat een goeie tips voorbij zien komen, bedankt daarvoor mensen! Ik heb in dezelfde situatie gezeten, zoals meer mensen zag ik al...

Onderwerpen als niet weten wat je wilt, in depressie belanden, angsten, 'toppen', eenzaamheid, angst voor schulden, wat andere mensen van je denken.... zijn niet gemakkelijk en misschien wel allesomvattend voor je leven.

Ik zou je niet teveel zorgen maken, laat vooral het heden en verleden je moment niet verpesten.

Depressie zat bij mij zo diep dat ik tegen gek worden aanzat. Meditatie en 'aliveness exercises' waren voor mij de sleutel tot verandering. Het was de realisatie dat ik leefde. Het ontkomen aan de continue gedachtes die door je hoofd gaan. Je beland in bewust zijn. Het is allemaal een confrontatie met jezelf...

Ik weet het niet zeker maar, maar als je zoekt op 'find your life purpose' kom je tests tegen die je laat leiden tot antwoorden op 'waarom' je dingen doet. Dit kan enorm motiverend werken. Je zult diep moeten gaan... maar wordt je emotioneel geraakt door wat je werkelijk belangrijk / van waarde vind.

Geld maakt niet gelukkig, volg je hart, dit klinkt cliche, maar uiteindelijk ben jij de creator over je leven. Durf uit je comfortzone te komen, vind je passie, hier is genoeg over te vinden.... het is een zoektocht naar je passie. Zie het als een nieuwe kans, je wordt wakker gemaakt door deze mindere fase.... Ik weet zeker dat je er sterker uit zult komen!

'The deeper that sorrow carves into your being the more joy you can contain.' Kahlil Gilbran.

Tot later,
Goeie groet, Gijs
Met citaat reageren