Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 maart 2016, 02:55
Soepie Soepie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 maart 2016
Berichten: 1
Soepie is on a distinguished road
Standaard 47 jaar en in de zorg...

Kansloos ;-)

Ik heb 8 jaar geleden bewust voor een baan in de zorg omdat ik daar op dat moment mijn ei kwijt kon qua dienstverlening en het mensen naar de zin te maken.
Daarvoor heb ik banen gehad als office manager, pa, administratief werk en ook in de horeca heb ik een aantal jaar met veel plezier gewerkt.
Nu in een voor mijn gevoel totaal verschraalde zorgomgeving, weinig tijd voor de mens des te meer administratieve en randtaken ben ik mijn plezier in het werk nagenoeg kwijt.
Ik heb veelal het gevoel in een slechtlopend restaurant te werken, waarin alle diensten die je levert onder de maat zijn.
Ik hou van kwaliteit punt
Nu, ben ik wel dol op de oudere mens en wil die passie gaan inzetten en het over een andere boeg gooien.
Ik wil "ďets" gaan organiseren voor de oudere doelgroep en het lijkt mij wel wat om een opleiding evenementen te gaan doen.
Maar ik om er niet zo uit...
Ik zie thuisscholing via nti, hbo via scholen, maaaar... ik ben 47..dat kan niet meer :-)
Ik zou het liefst willen leren en doen tegelijk...wie helpt deze midlife zuster een stukje op weg?

Voorbaat dank voor de aandacht en genomen moeite!
Met citaat reageren