Los bericht bekijken
  #2  
Oud 8 december 2016, 12:42
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik was even benieuwd wat andere vinden van mijn arbeidsvoorwaarden en of het logisch is om salaris verhoging te vragen? Wat ik wel lastig vind is dat ik dit nog niet kan onderbouwen met verkoopresultaten omdat ik hier het afgelopen half jaar dus nog niet mee bezig ben geweest maar dit uiteindelijk wel mijn functie is.
Hallo Businesswoman,

Als ik ondernemer was zou ik tegen jou zeggen:
Je waarde in de sales wordt bepaald door jouw verkoopresultaten. En die zijn er nog niet. Dat jij daadwerkelijk een salesmanager bent, idem dito. Bij een start-up zal het geld niet tegen de plinten klotsen en zal er geknokt moeten worden om een plekje in de markt. Pas als dat gelukt is, ben jij de titel salarismanager waard en heb je argumenten voor een salarisverhoging.

Een prestatiebonus maakt in mijn ogen nog wel kans, op het moment dat de resultaten komen. Zorg voor goede, SMART, afspraken.

Ik denk overigens dat je als 23-jarige een uitstekend salaris verdient. Hieruit blijkt al de waardering en het geloof in jouw potentie. Het is een mooi platform waarop je kunt laten zien of je dat bedrag - of meer - waard bent.
Met citaat reageren