Los bericht bekijken
  #6  
Oud 17 april 2008, 17:10
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar'

Hoi,

Goede compacte brief. Maar 9 x Albert Heijn schrijven in een brief gaat wel erg ver! Kleine aanmerkingen en heeeeeel veel succes gewenst! groetjes Brigitte


Als tweedejaars student human resource management (zijn dit geen hoofdletters?) aan de Hogeschool van Amsterdam ben ik opzoek (op zoek) naar een stageplek voor het derde jaar van mijn studie. Het derde jaar staat in het teken van meewerken en ervaring opdoen op een P&O afdeling. Mijn interesse in retail heeft mij naar Albert Hein (uw bedrijf) geleid.

De stageperiode is van 01-09-08 t/m 31-03-08 (voluit schrijven 1 september t/m 31 mei en 2009 ga ik vanuit!), gedurende vier dagen in de week. Graag zou ik deze periode van zeven maanden stage willen (dit woord kan weg) lopen bij Albert Hein omdat ik denk dat Albert Hein (uw bedrijf) mij een leerzame en veelzijdige stageplek kan bieden. Albert Hein is een innovatie en ambitieuze organisatie die mij de mogelijkheid geeft om mijn kennis over personeel en organisatie toe te passen in de praktijk. Een stageplek bij Albert Hein (weer die naam!... .een stage bij uw bedrijf) is voor mij dus een perfecte start voor mijn toekomstige loopbaan.

Ik ben, net als Albert Hein, dienstverlenend en klantgericht ingesteld en pas daarom goed binnen de organisatie . dit kan weg: van Albert Hein. Van nature heb ik interesse in organisaties en een passie voor mensen, dit (wat zich uit? of dit uit zich in) uit zich in mijn motivatie voor personeel en organisatie. U kunt van mij dan ook een hardwerkende en enthousiaste stagiair verwachten. Ik ben leergierig en wil zoveel mogelijk halen uit mijn stageperiode.

Uit mijn eerdere werkervaring is gebleken dat ik zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren. Daarnaast ben ik te typeren als resultaatgericht en accuraat. Voor personele problemen kan ik creatieve en kwalitatieve oplossingen bedenken en deze oplossingen vertalen naar acties. Met mijn interesse in retail en kennis en vaardigheden op het gebied van personeel en organisatie denk ik zeker wat te kunnen betekenen voor Albert Hein.

Ik hoop dat deze brief u aanleiding geeft om mij uit te nodigen voor een gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn motivatie, om bij Albert Hein mijn stageperiode te vervullen, nader toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren