Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 juli 2009, 11:25
mart mart is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2008
Berichten: 12
mart is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie naar Hoofd WBC, Graag reactie en advies.

Hallo,
Ik ga solliciteren en heb mijn brief klaarliggen, ik laat hem een dag liggen en kijk dan evt naar verbeterpunten.
Ik zou het fijn vinden om reacties en adviezen te krijgen over de kwaliteit van mijn brief. (WBC staat voor woonbegeleidingscentrum).

--------
Mart .......
Telegraafstraat 80
3656 KL Enschede

Stichting Primazorg,
T.a.v. Administratie PO&O
Postbus 9
9874 PP Deventer

Betreft: Vacature hoofd WBC/DBC
Vacaturenummer 98-561

Enschede, 6 juli 2009



Geachte mevrouw, mijnheer,

Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging!
Deze uitdaging zie ik in een functie met een grotere verantwoordelijkheid en zelfstandigheid waarbinnen ik zelf voorwaardenscheppend te werk kan gaan, zonder dat ik het contact met de cliënten en mensen op de werkvloer verlies.
De vacature waarin u een Hoofd WBC/DBC vraagt sluit hier perfect bij aan, en daarom solliciteer ik hierbij naar deze functie.

Ik bezit een groot empathisch vermogen en bereik hiermee dat mensen onderling prettig communiceren, een hoog eigen verantwoordelijkheidsgevoel krijgen en voor elkaar klaarstaan.
Ik sta voor een open en eerlijke communicatie alsook voor het nakomen van gemaakte afspraken.
Verder ben ik iemand die goed kan bemiddelen. Ik hanteer een manier van conflicthantering waarbij iedereen zich begrepen en ondersteund voelt, zonder dat daarbij doelen of afspraken vergeten worden.
Dit creëert een prettige werksfeer waarin een optimale zorg voor de cliënt bereikt kan worden, en dat is natuurlijk het uitgangspunt.
Naar mijn idee past dit alles goed binnen uw vraag voor iemand die integraal werken in de vingers moet hebben.

Hoewel ik nog geen directe ervaring heb als leidinggevende denk ik toch de vaardigheden en kwaliteiten te bezitten, die het mij mogelijk zullen maken om deze functie uit te voeren en met wat ondersteuning en coaching snel volledig eigen te maken.

Ik hoop dat mijn brief u de aanleiding geeft mij mee te nemen in de verdere sollicitatieprocedure en uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,



Mart ......

-------
Met citaat reageren