Discussie: Open sollicitatie
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 oktober 2010, 19:36
x-jacolien x-jacolien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2010
Berichten: 1
x-jacolien is on a distinguished road
Talking Open sollicitatie

Hallo allemaal!

Ik loop nu stage bij een assurantie en makelaarskantoor.
Hier kan ik een vaste baan nu krijgen.
Het enige wat ik moet doen, is een open sollicitatiebrief schrijven naar dit bedrijf.

Graag jullie mening:

Betreft: Open sollicitatie


Geachte meneer *********,


Naar aanleiding van ons gesprek op 14 oktober 2010 jongstleden schrijf ik u deze open sollicitatiebrief.

Mijn naam is ********* en ik ben 17 jaar. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik aan het Deltion College te Zwolle de opleiding Management-Assistent gevolgd. Tevens heb ik een cursus tekstverwerken en veel Nederlandse lessen gevolgd. Op dit moment beheers ik het Nederlands dan ook redelijk goed.
Dit jaar ga ik de opleiding tot Management-Assistent versneld volgen in de avond.
Zoals u in mijn c.v. kunt zien heb ik dit jaar al stage gelopen bij Chr. Woningbouwvereniging ********* op ******. Bovendien kwam ik er tijdens mijn stage achter dat ik het werken op een kantoor heel erg leuk vind en het echt mijn ding is omdat je veel met mensen contact hebt en ze kunt helpen met iets waar ze zelf niet uitkomen.

Gedurende mijn stage bij u heb ik met name ervaring opgedaan in de makelaardij en de verwerking van gegevens op sites en brochures. Tevens heb ik hier contactuele vaardigheden en een commerciële instelling ontwikkeld. De functie van assistent-makelaar zie ik als een ideale start van mijn carričre als makelaar-assistent.
Verder sta ik voor alles open en lijkt het me leuk om op uw kantoor van alles wat te doen. Van telefoniste tot de makelaardij.

Een goede Management-Assistent levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van de anderen, organiseert en vormt samen met hen een sterk team. Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,

****************



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren