Los bericht bekijken
  #4  
Oud 15 juni 2011, 19:27
Jim420316 Jim420316 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2011
Berichten: 8
Jim420316 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor de reactie, ik kan er zeker wat mee.

Ik heb nu de volgende brief opgesteld:

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de advertentie op de [naam bedrijf] website reageer ik op de vacature Content Medewerker Webshop. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik de medewerker ben waarnaar u zoekt.

Het functieprofiel spreekt mij erg aan. Met name het verzamelen van content, het werken met Photoshop en meewerken aan functionele verbeteringen van de webshop zijn drie taken die mij erg aanspreken. Hiernaast herken ik mijzelf in het profiel. Door mijn opleiding en stages heb ik veel affiniteit met computers en retail. Door mijn kennis met betrekking tot computers heb ik het vermogen om snel met nieuwe software te kunnen werken. Ik heb tijdens mijn stages ervaring opgedaan met de verkoop van producten aan particulieren en ben daardoor commercieel ingesteld. Tijdens mijn stages werkte ik zowel individueel als in een team aan diverse projecten waardoor ik zeer flexibel ben en zelfstandig kan werken. Tevens heb ik tijdens mijn stage bij [naam bedrijf] meegewerkt aan het ontwerpen van reclamefolders. Buiten mijn ervaring en competenties ben ik zeer gemotiveerd om te werken.

Uw organisatie maakt op mij een positieve indruk. Ik werk graag in een collegiale sfeer en maak graag onderdeel uit van een jonge, dynamische omgeving. Tevens spreekt de veelzijdigheid van de functie mij erg aan. Daarnaast sta ik open voor een verdere ontwikkeling door middel van studies waardoor mijn inzetbaarheid binnen de organisatie wordt vergroot.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw reactie.

Hoogachtend,


[Voornaam Achternaam]
Is dit beter?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Oh ja, voor de functie van contentmedewerker lijkt het me goed iets te zeggen over je schrijfvaardigheid, want ik vermoed dat je in die functie veel teksten/tekstjes zult schrijven.

Een pré zou vermoedelijk zijn kennis van / ervaring met Schrijven voor het web en zoekmachineoptimalisatie (SEO). Als je die hebt, zou ik dat vermelden.
Bedankt voor de tip. Het gaat om de functie contentmedewerker webshop, waarbij de afbeeldingen bewerken, productinfo verzamelen/plaatsen en het werken met CMS de voornaamste taken zullen zijn.
Met citaat reageren