Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 januari 2013, 22:20
Kado
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief voor de functie administratief medewerker

Geachte heer of mevrouw,

U zoekt een enthousiaste collega voor de functie administratief medewerker, die het leuk vindt om in een team te werken, afwisselende werkzaamheden wil uitvoeren, een ondersteunende rol aan het team wil bieden en handig is met de computer. Dat is precies de functie waar ik naar zoek. In deze brief wil ik u er graag van overtuigen dat ik die enthousiaste administratief medewerkster ben waarnaar u zoekt.

Deze vacature heeft mijn interesse gewekt vanwege zijn diversiteit aan werkzaamheden die een administratief medewerker kan verrichten. Tijdens mijn stage bij de gemeente Groningen als juridisch administratief medewerker hield ik me voornamelijk bezig met het verwerken van binnen gekomen bezwaarschriften, het versturen van ontvangstbevestigingen en het opstellen van eenvoudige uitspraken. Maar ook archiveren van afgedane bezwaarschriften behoorde tot mijn dagelijkse werkzaamheden.

Op dit moment ben ik werkzaam als postvoorbereider en postbezorger bij TNT.
In mijn huidige werk als postvoorbereider zorg ik ervoor dat de post op de juiste volgorde ligt, zodat de postbezorger met de post op pad kan gaan en als postbezorger ben ik tevens verantwoordelijk voor het rondbrengen van de post. In deze functie is zorgvuldig en zelfstandig maar ook in teamverband werken erg van belang.

Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Tevens verricht ik mijn werk zeer nauwkeurig en resultaatgericht.

Graag zou ik mijn talenten en ervaringen in uw organisatie willen inzetten en verder ontwikkelen.

Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek licht ik mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toe.


Hoogachtend,
*********




Bijlage: Curriculum Vitae