Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 maart 2008, 20:04
HBO-afstudeerder
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief afstudeeropdracht

Beste leden,

Ik heb deze begeleidende brief net afgerond en zou het enorm waarderen als iemand er een frisse blik op kan werpen.

Alvast bedankt!

---

Geachte mevrouw xxxx,

Met grote belangstelling las ik uw stagevermelding op de website stageplaza.nl waarin u op zoek bent naar een Sales & Marketing stagiair. Het spreekt mij erg aan om in een dynamische omgeving bezig te zijn met marktonderzoek en de commerciële uitwerking ervan.

Momenteel ben ik vierdejaars Small Business en Retail Management student aan de Hanzehogeschool in Groningen, op zoek naar een uitdagende afstudeerplaats in de communicatie en mediabranche per april 2008. xxxx is hierbij voor mij een erg interessante keuze.

Tijdens mijn studie heb ik mij de afgelopen jaren verdiept in een aantal vakgebieden. Voorbeelden hiervan zijn retailing, accountmanagement, nima-a marketingvaardigheden, nima-sales en gespreksvaardigheid. Ik heb daarbij geleerd commercieel en klantgericht te werken, zowel zelfstandig als in teamverband.

Naast mijn studie ben ik de afgelopen drie jaar werkzaam geweest bij xxxx, in mijn ogen net als xxxx een innovatieve en vooruitstrevende organisatie. Hier is mijn affiniteit met nieuwe communicatiediensten ontstaan. Doordat ik bij mijn werkzaamheden in positieve zin opviel, heb ik de mogelijkheid gekregen ook mijn derdejaars stage bij xxxx te volgen. De voornaamste taken tijdens mijn stage waren het coachen en trainen van medewerkers, onder andere op het gebied van sales. Daarnaast heb ik veel gediscussieerd over het vertalen van bedrijfsbeleid naar concrete doelstellingen op de werkvloer.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde afstudeerder verwachten die zeer leergierig is. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben ook zeker bereid tot werken in het weekend.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer van de stageopdracht en uw organisatie te weten willen komen. Ik hoop dan ook een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

xxxx


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren