Los bericht bekijken
  #6  
Oud 24 juni 2012, 22:01
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

veel en veel beter!

Lees nog wel een keer de vacature door. Ik heb gister even zitten Googlen en hem gevonden. Daar hebben ze eisen staan die kun je gebruiken voor je opbouw.

Zie het als de vragen van een vragenformulier.

Wat vragen wij:

- Afgeronde, relevante HBO+ opleiding (denk- en werkniveau);
- Kennis van het werkveld (gebiedsgericht werken; koppeling welzijn--vrijwilliger-dienstverlening);
Kennis van de van toepassing zijnde wetten en regelgeving;
Kennis van en ervaring met projectmatig werken;
Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
Iemand die initiatiefrijk, ontwikkelingsgericht, omgevingsbewust is en goed kan samenwerken;
- Uitstekend kan netwerken.

Voor netwerken schrijf liever niet dat je hebt samengewerkt met, maar dat je regelmatig contact hebt met die verschillende instanties en dat je een daardoor beschikt over je eigen netwerk binnen [instanties (COJ; etc)] in Rotterdam. --> Dat is je voordeel

kortom, ik kom het niet laten en ben tot deze brief gekomen...

succes ermee en kijk maar of je er iets aan hebt.

Frank

--------------------------------------------------------------------------

Betreft: vacature ondersteunende projectfunctionaris gebiedsgericht werken en innovatie.



Geachte mevrouw xx,

Op de website van het xx, las ik uw vacature voor een ondersteunende projectfunctionaris gebiedsgericht werken en innovatie. Deze functie met een maatschappelijk en innovatief karakter spreekt mij om de volgende redenen zeer aan.

Ten eerste omdat uw functie-eisen zeer goed aansluiten bij mijn opleiding en werkervaring binnen het sociaal-maatschappelijke werkveld in Rotterdam. Als jongerencoach bij het Jongerenloket Rotterdam, begeleid jongeren tussen de 18 en 27 jaar. Deze jongeren hebben, door verschillende problematiekbeelden met grote afstand tot de arbeidsmarkt. Na het intakegesprek, stel ik een ontwikkelingsplan voor en begeleid ik mijn cliënten bij de uitvoering ervan., optimisme en hulpvaardig karakter uitstekend van pas.

Doordat ik regelmatig contact heb met onder andere; het Centraal Onthaal Jongen, de reclassering, Politie en Bureau Jeugdzorg, heb ik inmiddels een uitgebreid netwerk binnen de Rotterdamse hulpverlening opgebouwd. Bovendien ben ik hierdoor bekend met de geldende wetten en regelgeving.

Daarnaast zijn het implementeren, optimaliseren en versterken van bedrijfsprocessen, mij niet onbekend. Zo heb ik met succes een nieuw klantvolgsysteem binnen [het jongerenloket?] ingevoerd en geoptimaliseerd in het project “Mens Centraal”. Hierbij kwamen mijn organisatorische vaardigheden en probleemoplossend vermogen goed van pas.

[Zeg hier iets wat je aanspreekt aan het werk dat het CVD je aanspreekt.] [Hier iets over wat de verandering in functie voor jouw een meerwaarde is.]. Daarom zet ik graag mijn kennis in bij het CVD en zo bij te dragen aan vernieuwing, optimalisatie en kwaliteitsverbetering van zowel de sociale hulpverlening als de interne bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Ik zie uw reactie met vertrouwen tegemoet. In een persoonlijk gesprek met u, bespreek ik graag de eventuele mogelijkheden tot samenwerken en licht ik graag mijn motivatie en eventuele onduidelijkheden toe.

Met vriendelijke groet,

Met citaat reageren