Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 juli 2012, 16:30
Lyla Lyla is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2012
Berichten: 7
Lyla is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sam_antha Bekijk bericht
Aangezien ik net ben afgestudeerd kom ik nu voor een probleem te staan, mijn sollicitatiebrief.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om er een logische, doorlopende brief van te maken want ik vind het zelf nu te puntsgewijs verlopen maar krijg het niet beter voor elkaar.

---
Geachte heer ...,

(Begin deze zin met een hoofdletter. Daarnaast mag de eerste zin na aanhef, volgens de regels, nooit met 'ik' beginnen) ik reageer hierbij op de vacature voor algemeen fysiotherapeut. Ik heb uw vacature gevonden via de vacaturebank op Fysionet.nl. In deze brief wil ik u ervan overtuigen dat ik die ondernemende en innovatieve fysiotherapeute ben naar wie u op zoek bent.

Ik mag 18 juli aanstaande mijn diploma fysiotherapie in ontvangst nemen bij Hogeschool Rotterdam (Ik zou 'te Rotterdam' niet vermelden, lijkt me overbodig in deze) te Rotterdam. Deze opleiding is naar tevredenheid afgerond.(Wat wil je hiermee zeggen? Wat betekent 'Naar tevredenheid afgerond?') Wanneer ik mijn diploma ontvangen heb, zal ik mij gelijk registreren in het BIG en CKR register.
De richting van mijn minor was Arbeid en Gezondheid. Mijn afstudeerproject ging over HIV in de zorg en in het bijzonder HIV bij fysiotherapeuten, gericht op fysiotherapeuten en patiënten. Dankzij deze minor heb ik meer kennis opgedaan over arbeidsgerelateerde klachten.

In mijn stages heb ik geleerd om te werken met Intramed en Fysioroadmap. Vooral in mijn laatste stage heb ik geleerd om met beweeggroepen te werken, voornamelijk gericht op rugklachten. Hiernaast was er ook aandacht voor meer individuele medische trainings therapie (Moet dat niet trainingstherapie zijn?) waar ik ook training in heb gegeven.

Er zijn in de toekomst meerdere cursussen die ik zou willen volgen om mijn handelen als fysiotherapeut te kunnen uitbreiden. Eén van deze cursussen is dry needling aangezien ik hier goede resultaten mee heb gezien in mijn stage.

Ik ben per 1 augustus direct beschrikbaar. Momenteel neem ik waar voor mijn laatste stageadres, ... fysiotherapie te Den Haag. Dit is voor ongeveer 16 uur in de week en zou dan geen problemen geven als ik bij u aan de slag kan. (Dit is echt informatie voor in een gesprek, nu niet niet van toepassing)

Ik ben bereid om in de avonduren te werken. Ik beschik over eigen vervoer en kan hierdoor ook eventueel huisbezoeken afleggen.(Ook dit zou ik niet vermelden. Vervoer kan je in je CV zetten. Jouw bereidheid voor de avonduren is ook iets wat in een gesprek zal komen)

Ik hoop dat u na het lezen van deze brief een duidelijk beeld van mijn interesse en motivatie voor een functie binnen uw organisatie hebt gekregen.
Graag zou ik in een oriënterend gesprek met u van gedachten wisselen over de invulling van deze baan.
---

Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik vind dat je eigenlijk een heel goede, duidelijke brief hebt geschreven. Het komt professioneel over verder. Hopelijk kan je wat met mijn aanwijzingen.
Met citaat reageren