Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 november 2009, 15:36
nerdelious nerdelious is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2009
Berichten: 1
nerdelious is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief outboundmedewerker bij energieleverancier

Mijn gegevens

Hun gegevens

..., 2-11-09

Betreft: Vacature Outbound medewerker

Geachte heer/mevrouw,

Met veel belangstelling heb ik kennis genomen van de vacature als outbound medewerker via het uitzendbureau ..
Aan de hand van de functie omschrijvingen en de competenties die u zoekt wil ik graag solliciteren.

Deze functie spreekt mij zo aan omdat ik er al enige ervaring in heb opgedaan zowel in als outbound.
Ik had er veel plezier in en tot tevredenheid van mijn werkgevers en consumenten wil ik graag in deze branche verder.

Als persoon bied ik uw bedrijf een gedreven en leergierige teamplayer. Ik ben klantvriendelijk, flexibel en resultaatgericht. Ik neem geen genoegen met matig en zal dan ook streven naar optimale dienstverlening. Tevens heb ik geen 9-5 mentaliteit.
Daarnaast weet ik me snel aan te passen en in te leven in verschillende situaties en is mijn streven de behoeftes van de consumenten te realiseren.

Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en Curriculum Vitae in een persoonlijke gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren