Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 oktober 2010, 22:59
racoon2010 racoon2010 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 2
racoon2010 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie jeughulpverlener

Hoi iedereen,
Wie zou er commentaar willen geven op mijn brief?(ik heb naam en woonplaats enzo even weggekruist... Alvast heel erg bedankt!
Het gaat om de volgende vacature:
http://www.jeugdact.nl/

En dit is mijn brief:


Betreft: Sollicitatie ACT jeugdzorg, sociaal pedagogisch hulpverlener.

Geachte Heer/ Mevrouw,

Gandhi zei ooit: ”Wie doet wat hij leuk vindt hoeft nooit te werken”. In deze wijsheid van Gandhi kan ik mij helemaal vinden.

Via de website MediVacature kwam ik op uw website en de daarbij behorende vacature terecht. De doelgroep jongeren spreekt mij enorm aan en wat ik las in de vacature maakt mij zo mogelijk nog enthousiaster. Wat mij erg aanspreekt in de vacature is dat er door uw organisatie hulp wordt aangeboden aan de jongere(n) op meerdere gebieden daar waar het nodig is. Ik vind het een uitdaging om in een nieuwe organisatie aan de slag te gaan en mee te kunnen denken want dit betekend dat je je als medewerker ook blijft ontwikkelen.

Binnen mijn studie en vorige werk heb ik vaak in groep- en teamverband moeten werken. Door mijn baan als persoonlijk begeleider heb ik altijd nauw samengewerkt met collega’s, ouders, gedragsdeskundigen, artsen en andere disciplines. Door de jaren heen heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld door middel van multidisciplinaire overleggen.

Ik ervaar samenwerken als zeer prettig, ben ook een echte teamplayer, communicatief vaardig en sociaal sterk. Ik ervaar het als een uitdaging om de jongere(n) te betrekken, te motiveren en/of enthousiast te maken om aan bepaalde activiteit(en) deel te nemen.
Ook sta ik stevig in mijn schoenen, kan tegen een fysiek en mentaal stootje en heb een goed relativerend vermogen.
In mijn vorige en huidige werk heb ik geleerd om zeer stressbestendig en flexibel te zijn doormiddel van het werken met jong-volwassen met een verstandelijke beperking en de daarbij komende ernstige gedragsproblematieken zowel verbaal als fysiek. Het werken van onregelmatige diensten ervaar ik als prettig.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en hoop dat u mij de mogelijkheid biedt om mijn motivatie toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

naam


Bijlage: CV
Met citaat reageren