Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 februari 2011, 13:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste JV,

Hier alvast wat aanvullingen op je brief. Hij mag wat mij betreft wat overtuigender zijn en let heel erg goed op spelfouten/zinsopbouwfouten. De gegevens van je mentor kan je het beste in je CV zetten en vervolgens verwijzen in de brief naar je CV.


Naar aanleiding van jullie vacature op .......nl ontvangen jullie hierbij mijn sollicitatie. Vanwege jullie en mijn aaneensluitende opleiding (dit zou ik niet zo neerzetten, je benoemd in de tweede zin al dat het een werk en leerplek is)

, ben ik zeer geïnteresseerd in een werk en leerplek in de verpleging.

Ik ben J.v, wonend in .... (dat mag je weglaten)

en zou zeer verheugd zijn om bij jullie aan de slag te kunnen, omdat ik erg geïnteresseerd ben in het menselijk lichaam, en geest, En graag de hulp behoevende mensen medisch zorg te bieden die zij nodig zijn. (veel te lange zin, nooit een komma voor en plaatsen)

U kunt mij omschrijven als een sociaal, leergierig, jonge vlotte meid die van aanpakken houd(t). Stressbestendig, flexibel, en beteken ik (omdraaien: ik beteken) graag iets voor een ander. Ik denk wel (te twijfelend) dat dit een pré is binnen de beroepspraktijkgerichte verplegingsopleiding.

In het leerjaar 2010-2011 heb ik de volwassenen opleiding SAW MMZ gevolgd,(punt) de doelgroepen waar mijn keuze naar uit ging, (komma weghalen) waren mensen met een verstandelijke beperking, dementerende mensen, of mensen met een tijdelijke beperking.
(te veel komma's en een te lange zin)

Naast alleen het begeleiden van deze doelgroep, wil ik ook dieper in het werk terecht komen. En (nooit En na een punt) naast begeleiding ook de benodigde zorg bieden die zij nodig zijn (hebben). Ook (Ook na een punt weghalen) wil ik later een beroep wat lichamelijk ook (twee keer ook in een zin) wat meer van mij vraagt, dan een SAW-er. Op mijn werk hou(d) ik er niet van om veel stil te zitten,(. Hier) hier heb ik wel veel mee temaken (uit elkaar schijven) gehad binnen mij stage periode. ( ik zou dit niet benoemen, nu komt het over alsof je laatste stage je niet beviel vanwege het stilzitten)

In het telefonisch gesprek met één van jullie medewerkers was mijn vraag: kan ik ook aan de opleiding deelnemen als ik van VMBO-kader kom, en mijn mentor toentertijd het Drenthe College geadviseerd heeft dat ik ook niveau 4 aan kan. Dat was mogelijk werd mij verteld, maar dan wel met de gegevens van mijn mentor erbij. Dit was Mvr ...van middelbare school DNV in .... Telefoonnummer: ........

Ik hoop dat ik jullie voldoende geïnformeerd heb, (te onzeker, je mag best meer zekerheid tonen in de brief en de komma weglaten voor de en) en jullie mij uitnodigen voor een oriënterend gesprek.
Met citaat reageren