Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 november 2015, 21:38
Dabo Dabo is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 51
Dabo is on a distinguished road
Standaard

Klachten die je hoort over NCOI zijn vaak over het opleidingsinstituut of de manier waarop het curriculum is ingedeeld, niet eens zozeer over de opleidingen zelf of in hoeverre het van toegevoegde waarde wordt geacht door een potentiële werkgever. Soms begrijpelijk, maar soms ook gewoon gezeur. Ben zelf ook in verwegistan geplaatst voor een van de drie modules die ik daar gedaan heb, maar ach, het was maar voor 3 keer, moet ik daar dan uitgebreid over gaan klagen?

De waarde op de arbeidsmarkt bleek zo slecht nog niet, zelfs als de opleiding geen accreditering heeft. Je hebt geen baangarantie, maar het opent wel deuren. En wat misschien nog wel veel waardevoller is, is dat je hebt laten zien dat je een baan kunt combineren met studeren. Dat vereist heel veel doorzettingsvermogen en discipline.

Voor mij pakte studeren bij de NCOI uit als een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. Maar ik weet ook nog goed dat ik het doodeng vond om op die verzenden knop te klikken toen ik me wilde inschrijven.
Met citaat reageren