Los bericht bekijken
  #8  
Oud 13 februari 2008, 17:05
JanNL JanNL is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2006
Berichten: 5
JanNL is on a distinguished road
Standaard Re: Zelf een sollicitatie afwijzen

hallo mensen..

even een behoorlijke schop maar ik zit op het moment met dezelfde situatie en zou graag wat input willen. Vond het zonde om er een nieuw topic voor te openen. Wou het liefst vandaag nog terug mailen maar vind het lastig deze mail op te stellen vandaar jullie hulp.

Dit is wat ik nu heb:
_______________________________

Beste XXX,

Bij deze wil ik jou en XXXX erg bedanken voor de snelle reacties en dat ik gelijk op gesprek kon komen afgelopen maandag. Ook wil ik jullie bedanken voor de interesse die jullie getoond hebben naar mijn werk. Echter tot mijn grote spijt wil ik bij deze informeren over het feit dat ik mij terugtrek uit de stageprocedure. <-- gejat, vond ik wel netjes klinken

De reden waarom ik mij wens terug te trekken is omdat ik deze branche niet (meer) bij mij vind passen. Persoonlijk wil ik de kant van het web-ontwikkelen achter mij laten. Mijn interesse gaat meer uit naar op een grotere schaal met film/beeld etc bezig te zijn. Daarbij komt dat ik voor mijzelf graag het zou willen ervaren hoe het is bij een groot bedrijf mee te lopen. Ik zou ook niet willen dat dit schendt tussen XXXX en de Haagse Hogeschool

Met vriendelijke groet,

_______________

alle tips zijn welkom.

Alvast heel erg bedankt
Met citaat reageren