Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 oktober 2013, 15:38
Niennos Niennos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 september 2013
Berichten: 8
Niennos is on a distinguished road
Standaard

Hee, allereerst bedankt voor de reactie op mijn brief. Ik ga er straks direct mee aan de slag!
Het is inderdaad heel lastig de balans te vinden, maar misschien willen we gewoon te eerlijk zijn!
Ik vind jou over het algemeen brief prettig lezen, maar het mag wel wat meer zeker en persoonlijk. Maar volgens mij wilde jij je brief ook nog verder aanpassen, ik zie die versie graag tegemoet!

- Ik zou bijvoorbeeld als ik jou brief lees, weghalen dat je net afgestudeerd bent. Dat kunnen ze in je CV wel vinden en als begin van de brief is het misschien niet zo'n lekkere binnenkomer.

- 'druk op zoek', wekt misschien een wat wanhopige indruk (wat je waarschijnlijk, net als ik, ook bent, maar toch)

- 'ervaring met', moet dat niet ervaring in het ondersteunen...' zijn?

- Ook dat je naast je studie al vier jaar werkt in de gehandicaptenzorg, zou ik veranderen in; Ik werk al vier jaar in gehandicaptenzorg..'. Je hebt ruime ervaring in de gehandicapten zorg. Door te zeggen dat je naast je studie hebt gedaan, doe je het misschien te niet.

- Verder zou ik nog toevoegen wat jou zo aanspreekt aan de functie van basispsycholoog. Je bent tenslotte orthopedagoog. Zit hier nog een verschil in?

Succes!
Met citaat reageren